torstai 24. lokakuuta 2013

Lempi tavarat

Elikkä kyseessä on tämmönen haaste jonka poimin jostain muusta blogista, eli Lempitavarani asunnossani. No suurin osa näistä on kangasjuttuja koska mä _rakastan_ kankaita, mut pidemmittä puheitta aloitetaampa:
Tää on kangas jota käytän milloin pöytäliinana, sängynpeitteenä tai sit ihan vaa seinäkankaana fiiliksestä riippumatta. Löysin sen kirpparilta hintana 2 e, ja se on tosiaan iso. Rakastan sitä. Se on vaan Todella kaunis. Tässä näkyy vain osa siitä, tohon keskustaan tulee tavallaa tähden muotonen tommonen iso kuva, siis tää on vaan aivan ihana.
Mun aivan ihana bob marley seinäkangas. Ei tartte vissiin ees kuvailla. Se on _ihana_
Taas tällanen seinäkangas lehmä. Aivan mahtava. Tääki oli aikoinaan kirppislöytö tyyliin eurolla. Se on mahtava yksinkertaisuudessaan ja värit lämmittää sydäntä.
Mun punaset verhot. Nää on ihanat. Tosin toi uus kangas jota aikasemmas päivitykses näkyy, siitä tykkään tällähetkellä verhoina vähän enemmän mut nää verhot pääty sit samantien täyttää mun tyhjää seinäkangastilaa kun ne päätyy ikkunaan :D
Mulla on tällasii lyhtyjä ,roikkuvia ja pöydällä olevia ja niitä on myös vaikee olla rakastamatta. Nois on jotenki semmosta fiilistä et vaikee olla diggailematta
Mun rakastettava sängynpäällinen ,mul on näitä samantyyppisii kaks joista toisen sain enolta lahjaks, toisen löysin kirpparilta. Niis on tommone ihana kultanen hehku ja ne on vaan aivan superherkullisen näkösii.
Mun lakanat ja tyynyliinat. Sain näämummolta joululahjaks. Ne on ihanat. Jotenki piristää kauheesti mieltä nukkuu jossain noin kauniissa. Mä en useimmiten jaksa pedata mun petii mut pistän sen näin kauniiden lakanoiden syyksi köh köh.
Tää on mun ystävän ostama synttärilahja mulle. Nää oli sellasii hyväntekeväisyysjuttuja, ihmiset jossai afrikassa teki ne käsintyönä ja ne lähetttii tänne ja niille jotka näitä teki maksettii kunnon korvaukset. Mä rakastuin tollasee mut ei ollu varaa siihen ja sit ihana rakas Iida osti mulle sen vaikka se oli sikakallis. Kiitos iida, Oot paras <3 Älä ikinä unohda sitä.
Mun keittiön paneeliverhot. Nää nyt ei oo enää sillee ykkösjuttu mut kyl näitä vieläki melkeen kattelee. Suunittelin et jos jossai vaihees jaksais ni alkas painaa lisäkuvioo tohon pintaan ku on ne vähä tylsähköjä. Kuitenki toi värimaailma on kiva, omatekemiä siis tällaset tekelmät, ne valuu alaspäin tommosee kellertävänoranssiin sävyyn sit.
Lopuks vielä mun kilppariakvaario. Se on vaan todella kaunis. Tosi sievä. Ei voi ku rakastaa sitä. Tällanen tää mun lempitavara meemi nyt oli tälläkertaa, tuun lisäilee varmaan tähän lisää kuvia sitämyötä ku hoksin et jotain jäi näyttämättä. Toivottavasti ketään ei nyt häirinnyt tän päivityksen pituus. Oi helkkari, yks kuva jäi vielä näyttämättä:
Mun kaunis sohva jonka päällä makaa mun ihana koira. <3

2 kommenttia:

  1. Toi Marley on niin mun kuhan mä vaa pääsen sinnehhh, tirsk.
    Ja voin ottaa noi verhot jos ei maistu sulle, ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDD jos saan uudet kivat verhot ni voin ehkä lahjottaa sulle jotku mun entisist hihih.

      Poista